Akredytowane Laboratorium Wzorcujące
nr AP 045
Firma LABORTRONIC istnieje od 1995 roku i zajmuje się wzorcowaniem przyrządów kontrolno – pomiarowych w siedzibie laboratorium oraz na liniach przemysłowych i ciągach technologicznych w miejscu zainstalowania. Dzięki doświadczonej oraz kompetentnej kadrze specjalistów, nowoczesnemu wyposażeniu laboratoryjnemu oraz orientacji na potrzeby Klientów w ciągu kilku ostatnich lat stała się jednym z najbardziej uznanych laboratoriów wzorcujących w Polsce. Wieloletnia współpraca z naszymi Klientami, będącymi wiodącymi firmami w przemyśle motoryzacyjnym, elektroenergetycznym, lotniczym, wojskowym, chemicznym i spożywczym potwierdza wysoką jakość, łatwą dostępność realizowanych usług oraz ich umiarkowaną cenę. Laboratorium uzyskało status Akredytowanego Laboratorium Wzorcującego (według normy PN-EN ISO/IEC 17025) w roku 2002 i zgodnie z międzynarodowymi porozumieniami, świadectwa wzorcowania wydawane przez laboratorium są uznawane na całym świecie. Prowadzone przez najwybitniejszych specjalistów coroczne oceny pracy laboratorium potwierdzają jego wysokie kompetencje, a rozwój zapewnia spełnienie Państwa oczekiwań i wymagań.
Zapraszamy do współpracy
Polityka Jakości Laboratorium Wzorcującego
LABORTRONIC Laboratoria Wzorcujące oferuje swoim Klientom szeroki zakres wzorcowań przeprowadzanych z wysoką jakością, realizację usługi w miłej, przyjaznej atmosferze i rzetelną obsługę otwartą na potrzeby klienta
-
Kierownictwo Laboratorium deklaruje:
- Realizację usług w ramach systemu zarządzania zgodnego z wymaganiami PN-EN ISO/IEC 17025.
- Bezstronność i poufność.
- Elastyczne podejście do wymagań i potrzeb klienta.
- Świadczenie usług zgodnych z wymaganiami klienta, w ustalonych terminach i po ustalonych cenach.
- Dobrą praktykę profesjonalną i wiarygodne wyniki przeprowadzanych wzorcowań.
- Stałe podnoszenie jakości usług przez:
- podwyższanie kwalifikacji personelu;
- właściwe wyposażenie;
- utrzymywanie w świadomości personelu znaczenia Klienta i spełniania jego wymagań;
- zapewnienie, że cały personel związany z działalnością dotyczącą wzorcowania jest zaznajomiony i właściwie stosuje postanowienia dokumentacji systemu zarządzania w swojej pracy;
- analizę i ciągłe doskonalenie skuteczności Systemu Zarządzania, w tym:
- minimalizację ryzyk i maksymalizację szans
- wdrożenie odpowiednio zaplanowanego programu auditów
- analizę informacji zwrotnych od klientów
- rozszerzanie zakresu akredytacji.